středa 16. října 2013

Muffins


Dneska něco dobrého do bříška. Jak už název blogu a občasné fotky na Instagramu napovídají, miluji sladké. A protože s těmihle muffinky sklízím docela úspěch, nedá mi to nepodělit se o recept. Ten není z mojí hlavy, našla jsem ho kdysi v nějakém časopise a zvládne ho i nešika jako já ;)


Základní těsto:
  • 80 g másla
  • 90 g krupicového cukru
  • 1 sáček vanilkového cukru
  • 3 vejce
  • 250 g hladké mouky
  • 1 kypřící prášek
  • 125 ml mléka
  • citronová kůra (já nedávám, zahrádku nemám a tu chemicky ošetřenou ze supermarketu se mi tam dávat nechce)


Máslo utřete s cukrem a vanilkovým cukrem. Přidejte vejce, pokud máte citronovou kůru a šlehejte do pěny. Nakonec střídavě zapracujte mouku s kypřícím práškem a mléko.

Dál můžete upravit muffinky podle toho, co máte rádi a na co máte zrovna chuť. Výborné jsou čokoládové (stačí přisypat kakao a třeba i kousky čokolády), kokosové (jasně, přidáte do těsta strouhaný kokos ;) ), plněné marmeládou (lupnete do košíčku lžíci těsta, lžičku marmelády a zalijete těstem - akorát to s marmeládou příliš nepřehánějte, nebo vám při pečení vyteče). Dobré jsou taky s Nutellou, oříšky,  nebo můžete doprostřed vložit čokoládový bonbon... 

Pečte ve vyhřáte troubě při 180° cca 20 min.


Aaaa a mám z toho hlad (emmm... chuť;) ), takže přeji mnoho úspěchů a já si jdu dát něco dobrého (a bohužel muffiny to nebudou, ty na fotce padly do druhého dne) :).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!