pátek 4. října 2013

Lakovna / Pastel(k)ová


Nevím co se děje, ale moje nehty jsou momentálně v hrozném stavu. Plošky jsem si odřela sama nešetrným odlakováváním glitrových laků, ale proč mi na palci vyrostl nehet již z boku natržený, to vážně netuším. Takže kdyby se vám zdálo, že ho před vámi na fotkách schovávám, tak nezdá, je to pravda :)


Na tmavé odstíny bude ještě času dost, do posledního sluníčka ještě volím barvy veselé. Tentokrát pastelové trio - Rimmel 60 Seconds č. 200 Princess Pink, 405 Rose Libertine a fialový Miss Sporty (číslo bohužel nezvěstné). Jak už jsem psala, Rimmel laky mám ráda. Světle růžový Princess Pink ale zklamal na celé čáře. Je opravdu hooodně světlý. Aby neprosvítal, musela jsem dát tolik vrstev, že jsem to i přestala počítat, ale bylo jich fakt hodně. Navíc mi dělal v laku bublinky :(




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!