pondělí 28. října 2013

Lakovna / Luxusní bublinky


Tmavě modrý základ tentokrát tvoří starý Essence č. 76 (Hard to resist). Barva je to suprová, lak bohužel strašný. Zlaté tečky jsou od Miss Sporty, č. 3156. 


Tečkované nehty vyžadují přelakování průhledným lakem - alespoň trochu se tak srovnají kopečky po větším množství laku na puntících. Také se mi posledně začaly tečky odlupovat, vrchní lak by je měl udržet na místě. Já použila Essence Better than gel nails (Top sealer fast dry). Koupila jsem ho po hromadě kladných recenzí, já mám ovšem na tento kousek opačný názor. Přijde mi naprosto strašný. Špatně schne, má jakýsi gumový povrch, skvěle se leskne akorát první den... Dokonce ještě třetí den jsem si obtiskla do puntíků polštář. Když jsem ho použila poprvé a dala jen tenoučkou vrstvu, zůstal gumový a chytal se na něj veškerý prach a binec. Druhý den jsem vypada, jako bych měla na nehtech zbytky žvýkačky. Vůbec tento výrobek nechápu. 


Jeden z Essencí dvojky na nehtech vytvořil hromadu malých bublinek :(. Tyto laky už fakt ne-e.


Tmavý základ s kontrastními bublinkami je efektní a opravdu hodně výrazný.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!