pátek 25. října 2013

Kokosky Marks&Spencer


Sadu tří kokosových koupelnových kelímků od Marks&Spencer jsem koupila už před delší dobou. V povánočním výprodeji a za pár korun. Dózy byly postavené na sobě a zabalené v papírové krabičce. Řada na ně přišla nedávno a jsou naprosto skvělé.

První kelímek skrývá pěnu do koupele. Hezky voní, bublinky se hned nerozpadnou, co víc si přát.


Druhé balení obsahuje peeling na ruce a tělo. Peelingové částečky jsou jemné, není jich nějak závratně mnoho, prostě jsou tam, stejně jako u většiny mycích peelingů, spíš pro dobrý pocit. Na pořádné ohoblování to není, ale zato je to moc dobrá záležitost co se týče konzistence. Nepění jako peelingové mycí gely, ale je hrozně příjemný, mám spíš pocit, jako bych se mazala jemným krémem. 

 

Třetí kelímek v sobě má tělové mléko. Můžu říct, že je to jeden z nejlepších krémů, jaké jsem měla. Je ohromně lehký, dobře a snadno se roztírá, rychle vstřebává a nemám po něm pocit ulepené pokožky. Nejsem si jistá, zda by dokázal vyživit i hodně suchou kůži, ale mě přijde naprosto dokonalý.


Všechny tři kelímky stejně nádherně voní. Je to sladká kokosová vůně, ale úplně jiná, než znám z ostatní kokosové kosmetiky. Nepřijde mi vůbec chemická a úplně z ní cítím léto.

Balení nejsou příliš velká, všechny mají shodně 150 ml.

Pokud na tyto kokosky narazíte, vřele doporučuji, ať už jako vánoční dárek (jo, jo, blíží se to), nebo pro vlastní potěšení. Já se po nich určitě ještě podívám. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!