pondělí 14. října 2013

Jahoda a BB


Předem bych chtěla říct, že nejsem žádná odbornice na BB krémy. Vyzkoušela jsem pár běžných značek, slavný asijský žádný. To jen tak pro pořádek.

Momentálně je mým favoritem BB Hydreane od La Roche-Posay. To ale neznamená že by byl dokonalý. Není. Má několik nedostatků. Ale zatím je to nejlepší varianta na jakou jsem narazila.


Byl to první BB který jsem si pořídila. Chvíli jsem byla nadšená. Nepoužívám totiž make-up. Neumím to. Nikdy si nevyberu barvu, která by mi seděla. Že to přeci jen není ono zjistím, samozřejmě, vždycky až doma po nákupu. Ani si ho neumím nanést tak, aby vypadal přirozeně, což nejspíš vyplývá už z předchozího bodu. Všechny make-upy které jsem si pořídila, jsem nakonec používala pouze "lokálně" - místo korektoru. Na čas pro mě byl řešením minerální make-up. Mám ho od Mary Kay, sedí mi, je dobrý.

Pak nastal BB boom a já se samozřejmě svezla na vlně zájmu také. Sice se údajně o BB v pravém slova smyslu nejedná, mě ale natónovaný krém vyhovuje. V podstatě skoro nekryje, takže nemám pocit masky na obličeji. Musím ale dodat, že nemám příliš problematickou pleť, spokojím se jen s lehkým sjednocením. La Roche byl tedy první který jsem si koupila. Používám světlejší odstín Teinte light a i když si nemyslím, že bych byla úplná bledule, sedne mi. Také není příliš mastný a hutný, což je pro mne důležité. Bohužel má i své výrazné nedostatky. Při natírání je třeba trocha opatrnosti a musím pracovat rychle. Jakmile začnu jedno místo rozmazávat mockrát, nebo se k němu po chvíli vrátím, krém se drolí. Také musím dávat velký pozor, co nanesu pod něj, některé pleťové krémy tento efekt umocní téměř do nepoužitelna. Toto je opravdu velmi špatné. Občas má také tendenci usazovat se v pórech, ale u mě naštěstí jen velmi málo.



Po vypotřebování první tuby jsem chtěla vyzkoušet něco jiného. Drolení krému je hrozné (i když se lékárnice ohromně divila, prý se to u tohoto kousku nestává).

Vyzkoušela jsem BB Idealiu od Vichy - lesk jako blesk, nikdy víc.

Pak mě zlákala akce na L´oreal BB Nude Magique. Zvláštní konzistence a matnost tohoto krému by mi vyhovovala na léto. Koupila jsem si světlejší variantu, ale po natření se odrážel v zrcadle místo sametového obličeje přesolárkovaný pomeranč. Darovala jsem ho dál.

Niveu jsem vyzkoušela jen v drogerii na ruce a bylo mi jasno že tudy cesta nepovede.

Nakonec jsem raději opět zakoupila ucházející La Roche. Aplikaci už mám za tu dobu vychytanou a oproti ostatním zkoušeným je to skoro zázrak.


Který je váš oblíbený BB? Poraďte s čím máte dobrou zkušenost, ať vím, co vyzkoušet příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!