středa 4. září 2013

Vážně, pane Dior?


Tato paletka lesků byla prvním dražším kouskem kosmetiky, který jsem si kdysi pořídila.  Jméno Dior vzbudilo touhu a krásný obal rozžehl oheň. Musela jsem ji mít, jasně. Koupena byla v Travel shopu za něco kolem 1100 Kč jestli si dobře vzpomínám. Chvíli nadšené euforie ale vystřídalo zklamání. Tohle že má být ten luxus? Nemělo by to být něco úžasného za tu cenu? Mělo. A není. Lesky lepí. Jsou mi na puse fakt nepříjemné, v podstatě je nejsem schopna snést a za chvíli otírám do kapesníčku. Také vysušuje rty. Barvy jsou ok, výrazně nekryjí, jsou na lesk tak akorát. Výdrž standardní lesková, do prvního jídla nebo napití.


Po nějaké době jsem zjistila, že nanesu-li napřed bezbarvou pomádu a teprve na ni lesk, je všechno ok, výrobek přestane vysušovat a snad i lepit. Samozřejmě intenzita barvy se tím ještě sníží, takže rty jsou pouze lehce natónované. Pak je to ok. To je ale věc, kterou jsem ochotna přijmout, když si koupím levnou značku, která vyrábí kosmetiku pro puberťáky, ale ne zde. Dior si to u mě zavařil a nejsem si jistá, zda mu vůbec dám šanci, si reputaci napravit. 



2 komentáře:

  1. Od Dioru jsou za mě fajn maximálně laky na nehtíky.Stíny jsou výdrží srovnatelné s jinými lacinějšími značkami,rtěnky a lesky totéž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic Diorovského jsem od té doby nezkoušela. Laky mají krásné, ale zatím jsem se nepřenesla přes tu cenu. Momentálně mě trochu láká rozjasňovač z nové limitky, tak uvidíme

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!