pondělí 30. září 2013

Rozjasňovač Givenchy



Tento kousek je takový můj znovuobjevený poklad. Používám ho teď už delší dobu denně a jsem nadšená. Obávám se ale, že v obchodech už jej nenajdete. Koupila jsem ho totiž asi před 8, 9 lety...


Objednala jsem si tenkrát krabičku přes internet v domnění, že je to tvářenka. Je to přece růžový, že jo. A ten název - Crazy pink! K tomu trocha přibarvené reklamní fotografie a ještě jsem měla strach, aby to nebylo růžový moc. Hmm, ale ono to není růžový skoro vůbec. Jako tvářenka se tedy použít nedal, bych si tam musela klepnout čtvrt krabičky, aby to začalo být trochu vidět.

Využít jako klasický pudr pro zmatnění obličeje se také nedá, má v sobě jemné třpytky. Normálně nejsou vidět, ale pod přímým osvětlením, nebo na sluníčku bych se leskla jako vánoční ozdoba. Sakra, tak co s tím, levné to zrovna nebylo… No na nic jsem tenkrát nepřišla, tak zůstal ležet pár let na stolku a dělal drahou ozdobu. Občas jsem se s ním pomazlila a dál čekal na svoji velkou chvíli.

Ta nastala v době, kdy jsem si s líčením začala trochu víc hrát a zjistila něco o existenci jakéhosi rozjasňovače.  Jo! To bylo konečně ono. (Jestli si teď klepete na čelo, jak primitivní objev jsem udělala, tak tenkrát ještě fakt nebyly na každém rohu jako dnes.) 

Od onoho velkého objevu ho používám denně. Především pod obočí a vnitřní koutky očí. Nedám na něj dopustit. I přes svůj ne nízký kosmetický věk stále krásně voní (tak…tak…pudrově, no) a mizí naštěstí docela pomalu (i když nerovnoměrně, ve světle růžové je pěkný ďolík, zatímco tmavá se pevně drží). 


Jo, a jsem ujetá na krabičky - miluji krásné obaly kosmetiky. Trochu úchylka. A proto jsem schopná, aby se mi nepoškrábaly, ukládat je na dobu přenosu v kabelce či kosmetické tašce zpět do svého obalu… Ten už něco zažil…


Ale samotná krabička díky tomu vypadá stále skvěle :D


 Ukrývá zrcátko, pudřík (na magnetku, lze vytáhnout) a v podzemí štětec.



Jednotlivé odstíny (přešmudláno mnohokrát, kdybych šmrncla jednou, nic byste neviděli)


A všechny dohromady 


Tady jsem se snažila vytáhnout a vyfotit pod lampičkou jemné třpytky...


 Máte také nějaký kousek, kterému jste přišli na chuť až po čase?

Mimochodem - Blogger nějak zlobí a kazí fotky. Prozatím mě tedy omluvte, pokusím se tomu přijít na kloub.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!