pátek 13. září 2013

Pomeranč vs. limetka

Dnes je to souboj pomeranče proti limetce, aneb Manufaktura vs. Body Basics.


Sprchové gely s peelingovými částečkami mám docela ráda. Ač si nemyslím, že by byly v obrušování kůže nějak extrémně účinné, přesto mám alespoň trochu pocit, že pro svou kůži dělám něco víc, než ji jen myji mýdlem. Momentálně se mi doma sešly tyto dva kousky.


Peeling Čokoláda a pomeranč od Manufaktury jsem dostala loni k Vánocům. Můj vztah k této vůni prošel rychlým vývojem. Počáteční stadium bylo „mám chuť na želé v čokoládě“, následovalo „s tím se nemůžu mýt, když to přece voní jako jídlo“ a skončilo to stadiem „mydlím, nečichám, ignoruji“. Peeling je opravdu HODNĚ hustý. Pokud nechci strávit půl koupele snahou z lahvičky něco dostat, musím ji skladovat vzhůru nohama. A vzhledem k tomu, že na to víčko není uzpůsobené, sprcháč pořád někde padá. Za to má u mě Manufaktura mínus, je to otravné.  Peelingové částečky jsou různě velké a při mytí nejsou nijak extra cítit. Ke svému vztahu k této vůni jsem se již vyjádřila, ale je to záležitost zcela individuální, záleží na vkusu. Velikost 215 ml, cena kolem 130 - 150 Kč.



Kousek od Body Basics jsem koupila ve slevě v outletu doslova za pár korun. Vůně Limetka a grapefruit je pro mě ideální na léto, ohromně osvěžující a příjemná. Peelingová zrníčka jsou stejně velká a je jich tady mnohem více než u Manufaktury (i když to na fotografii není tolik vidět). Gel má také hustší konzistenci, nicméně stačí lehké klepnutí a z láhve jde dostat dobře, i když je skladován, na rozdíl od kolegy, normálně na nožičkách. 



Původně jsem chtěla na konec vypsat, kdo u mě vede v jednotlivých bodech (vůně, konzistence, peeling…) a poté vyhlásit mého osobního vítěze. Ale vzhledem k tomu, že jsem dala ve všech bodech přednost Body Basicu, stává se tedy vítězem tohoto mého malého souboje rovnou.



(Ne, opravdu nikdy, ani čirou bláznivou náhodou,  nezkoušejte použít oba tyto kousky najednou... Dala jsem si je na ruku pro účel fotografie hned po sobě a výsledný mix opravdu... nevoní ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!