pondělí 23. září 2013

Maska GlamGlow


Zdroj

Vzorek téhle údajně úžasné, hollywoodské masky (15g, měla by vystačit na 4 použití) jsem dostala v Douglasu v rámci Nákupních dnů Marianne. Původně jsem si myslela, že okamžitě zahltí všechny blogy, ale zatím jsem na články o ní nenarazila. Buď tedy čtu špatné blogy, nebo prostě všichni usoudili, že masku dostal každý a není ji třeba hodnotit. Za mě tedy, třeba pro ty, na které se nedostalo:

GlamGlow je údajně z francouzského jílu, obsahuje peelingové částečky pemzy, zelený čaj a spoustu dalších, dobře znějících věcí. A opravdu hrozně krásně voní!

Když jsem masku dostávala, paní prodavačka mě upozornila, že bude trochu štípat a je to v pořádku, tím se prý pleť čistí. No, abych řekla pravdu, trochu mě to vyděsilo. Moje dříve docela citlivá pleť se vcelku srovnala a neměla jsem moc zájem ji pokoušet. Přesto jsem to zkusila. Maska opravdu po nanesení začala jemně štípat. Tento pocit se stupňoval a když už jsem chtěla masku zbaběle smýt (ne že by se to nedalo vydržet, spíš jsem měla strach, abych další dva dny nevypadala jak spařený rak), štípání ustalo. Prodavačka také tvrdila, že mám masku nechat působit 15 minut, všude na internetu se píše 10. Hmm. Tak jsem dala něco mezi. Na pleti ztuhla a začala stahovat. Komicky vypadaly části, kde se černé mastné tečky (nos, brada) vsákly do masky a udělaly na ní puntíky (stačí si zadat GlamGlow do Googlu, ale je to trošku nechutný ;) ).

Masku celkově hodnotím jako velmi dobrou, nicméně nový obličej, jak skoro slibuje, mi neudělala. Hysterické nadšení nesdílím. Za 1200 si ji nekoupím ani náhodou. Kdyby ovšem stála tak třetinu, vážně bych o tom zauvažovala.


Jaký názor na ni máte vy? Koupíte plné balení? Nebo vás zklamala?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!