čtvrtek 8. srpna 2013

Pastelky

Reklama v lifestylových časopisech tuhle novinku od Astoru avizovala již předem. V Rakousku byli rychlejší, před měsícem už je měli v prodeji. Dodávka do českých drogerií trošku pokulhávala, pastelka se objevila před nedávnem – první ji měl myslím Rossmann. Momentálně (5. - 9.8.) ji mají v Rossmannu v akci za 149,90, běžná cena tyčinky by měla být okolo 170 Kč. Opět vycházíme levněji než již zmíněné Rakousko, tam byla k mání za 8,45 € (tedy kolem 220 Kč, asi poplatek za rychlost zásobování).


Zdroj


Celkem by mělo být 12 odstínů, ale doteď jsem narazila jenom na polovybrakované stojany, tak snad se to časem zlepší. Prozatím jsem si vybrala odstín 008 Hug me.

 


Barva tyčinky je mírně do hněda s jemňoučkými zlatými třpytkami. Na rtech vypadá světle růžová s jemným leskem. Je to asi ta nejnenápadnější „rtěnka“ co jsem kdy měla. S klidem ji barvou mohu srovnat s růžovým guava Labellem. V nabídce byly ale i pigmentovanější odstíny. Tuto barvu mohu doporučit všem, co se taky občas malují cestou a mají strach aby neměly rty jako klaun. Je to i skvělá varianta pro mladé dívky, kterým maminka ještě nechce dovolit rtěnku – vlk se nažere a koza zůstane celá, řekla bych.



Nahoře přetřeno jednou, dole třikrát


Astor slibuje péči balzámu, barvu rtěnky a efekt lesku. Dalo by se říct, že to vcelku plní. Vůně je moc povedená a rtěnka se dobře nanáší. Na rtech je moc příjemná, opravdu balzám. Výdrž mohu ohodnotit jako vcelku průměrnou, jídlo nepřežije, nějaké to první pití možná. Tužkový obal se dobře drží při nanášení. Tyčinka se nezasouvá celá dovnitř, takže jsem si do ní při nasazování víčka už dvakrát pěkně „ďobla“, což mě, obzvláště ze začátku, trošku štve. Obal je plastový se zlatými nápisy (jsem zvědavá za jak dlouho se sedřou, myslím že dost brzy) a zlatým koncem, jehož otáčením vysuneme rtěnku.


Ačkoli mi Astor nic moc neříká, tahle pastelka je vážně skvělá. Myslím že u jednoho odstínu nezůstanu… ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!