úterý 13. srpna 2013

Lakovaná

Odstíny 825 Sky high, 430 Coralicious, 405 Rose libertine

Tyhle laky od Rimmelu mám ráda, dobře schnou, mají slušnou výdrž a vyhovuje mi jejich široký štěteček. Když jsem na ně narazila v Teta drogerii ve slevě za 30 Kč (8.-17.8.), nedalo se odolat. Moje sbírka dostala další tři bratříčky. A o pár dní později ještě dva. 

Tyrkysová je trochu více do zelena, foťák se s ní odmítal poprat. Prostě tyrkysová ;)

Barvičky jsou to vyloženě letní a pěkně zářivé, okamžitě byly vyzkoušeny.

Napřed pěkně odlakovat, obrousit a zaďubat kůžičku.


Jako podkladovku používám zelený Nail expert od Miss Sporty. Poslouží, ale není to věc kterou bych si koupila znovu. Lahvička dlouho vydrží, na to, jak často ho používám, skoro neubývá.


První barevnou vrstvu obstaral odstín 430 Coralicious. Pokud dáte vrstvu silnější, jedna stačí, já dala pro jistotu dvě.


Světlejší špičky jsem mázla odstínem 405 Rose Libertine. Dřív jsem si francii dokázala namalovat hezkou jen tak od ruky, ale vyšla jsem ze cviku. Nejspíš se budu muset vrátit pokorně k šablonám.


Abych zamaskovala nedokonalost přechodu, rozhodla jsem se ho doladit třetí novinkou,  tyrkysovým odstínem 825 Sky high, který jsem naťupkovala udělátkem od Essence.



Taky si přes léto užíváte pořádně barevné nehty?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!