středa 14. srpna 2013

Korektor Yves Rocher


Tedy správně „projasňující opravná tužka“. Slibuje rozjasnění pohledu a odpočatější vzhled. Fajn, to se vždycky hodí. Bohužel si toho ale příliš neužijete, protože samotná tužka je udělaná tak, že buď korektor neteče, takže se můžete pro lepší pocit jenom tak šmrdlat štětečkem, nebo, pokud to vaše nervy nevydrží stejně jako moje a otočíte dávkovač víckrát, pak vyteče korektoru ještě i na další tři sousedky. S obsahem 1,5 ml tak máte velmi brzy po srandě. Já ho spotřebovala tak rychle, že jsem ani nechtěla uvěřit. Nabyla jsem dojmu, že mechanismus musí být rozbitý a vevnitř se určitě ještě něco skrývá. Tak jsem pomocí kleštiček tužku otevřela. A, světe div se, uvnitř opravdu prázdno. Takže další produkt, který mě utvrdil v tom, že značka Yves Rocher není nic pro mě. I když korektor sám o sobě nebyl vůbec špatný, celkově je tato věcička pouze k vzteku. A za cenu 239 Kč se zase klidně půjdu vztekat jinam.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!