středa 7. srpna 2013

Kalíšky

Sešlo se mi tu několik mazadel na rty v kelímku, tak se na ně koukneme trochu blíž.


Kalíšky Nivea se vyrábí ve čtyřech variantách: Original, Caramel Cream, Vanilla&Macadamia a Raspberry Rosé.

 

Po těchto roztomilých plechovčičkách byla na internetu docela sháňka, ovšem dle vyjádření výrobce, tedy Nivei, na jejich oficiálních facebookových stránkách, se firma tento výrobek do České republiky dodávat nechystá. Jako důvod uvádí pro české zákazníky vysokou cenu. Já si své krabičky dovezla z výletu do Rakouska (za cenu tuším něco kolem 4 €), tam můžete sehnat pod značkou Labello alespoň tyto dvě varianty. Všechny 4 kousky lze koupit třeba v Polsku, máte-li cestu.

Kovová plechovka je podobné té, ve které najdete klasický modrý Niveácký krém. Navíc s hezkým potiskem. Velikost 16,7 g je více než dostačující a široký kelímek umožňuje pohodlnou aplikaci přímo na rty (taky nesnášíte, když se musíte v kelímku patlat prsty?). Obě verze pěkně voní, i když vanilková bude spíše pro milovnice dost sladkých vůní. Konzistence je příjemně krémová. Malinová je v kelímku světle růžová, na rtech není příliš vidět. Zato bílá Macadamia/vanilka rty lehce zabarví a nedělá zrovna efekt po kterém bych na veřejnosti toužila, takže toto mazadlo bylo u mě odsunuto pouze na domácí použití. Obecně jsou tyto pomádičky příjemné, ale rozhodně nic, kvůli čemu má smysl přejet půl republiky do nejbližší drogerie za hranicemi.



Limitka Balea Juicy Orange se mnou přicestoval také z Rakouska, ale seženete ji bez problému i v české DM. Navíc levněji, rakušáci za ní chtěli 2 €, taky stojí myslím 29 Kč. Balení je menší než u Nivei, pouze 10 g, ale stačí. Má sice lehce umělou, ale hezkou, osvěžující pomerančovou vůni. Vždycky když ji otevřu, dostanu chuť na pomerančové želé v čokoládě ;). V kelímku oranžová, na rtech kromě mírného lesku není vidět. Pokud máte rádi mazátka v kelímku, doporučuji, je to moc příjemná věc za příjemnou cenu.


Coconut lip butter jsem si koupila už před nějakou dobou na vánočních trzích ve Vídni. Kde se dá sehnat běžně bohužel netuším. Kokosová vůně je úžasná, konzistence dobrá, nebělí rty. Byla doba, kdy to byla moje nejoblíbenější pomáda, rty po ní zůstávají dlouho promazané, na puse není cítit, prostě super. Pokud na ni někde narazíte, směle do ní. Kelímek je malý a vysoký, obsahem 8 g.


Balzám od Body basics jsem měla asi ve čtyřech variantách – olivový, jablko/meloun, meruňka/mandle a jahoda. Dva jsem již netknuté někde udala, dva zůstávají. Pro mne nejhorší  ze zde uvedených kousků. Vůně se mi nelíbí, konzistencí nenadchne ani neurazí, výdrž a výživa skoro žádná. Velikost 15 g by byla dobrá, tvar kelímku nikoli – je vysoký a hluboký, nevyhnu se nutnosti nanášení prstem (nebo štětečkem, ale kdo by se s tím chtěl tahat, že). Na rtech mi celkově není příjemný. Používám ho už jen na promazání suché kůže na loktech a patách. Za cenu 199 Kč bych si teda představovala jinou muziku.



Na závěr ještě jedno společné foto všech zúčastněných




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!