pátek 30. srpna 2013

Bioderma


K výbavě od Biodermy jsem se propracovala postupně. Všechno to začalo klasicky micelárkou. Zrovna jsem zkoušela Lirene a objevilo se mi ošklivé velké akné, na které trpím spíš výjimečně. Možná to byla jen souhra okolností, nejspíš to bylo i nespravedlivé, ale vina padla na Lirene. Takže jsem hledala něco, co napraví, nebo alespoň nezhorší škody a sáhla jsem po jistotě – růžovce od Biodermy. Sice je mi až krajně podezřelé to hromadné nadšení z této ne zrovna levné vody, trochu podezřívám šikovné marketingové oddělení, nicméně je opravdu dobrá a asi u ní nějakou dobu zůstanu.


Cca po měsíci používání micelárky mi došel pleťový krém. Bylo zrovna před létem, pleť po zimě lehce vysušená, ale s předpokladem blížících se veder jsem hledala něco hodně lehkého. Nejprve jsem zvažovala, že vyzkouším Biotherm, nicméně moje peněženka byla jednoznačně proti, takže nakonec volba padla na Hydrabio Légére. Když už k tomu mám tu vodu, že jo… Nejprve, snad poprvé v životě, jsem si říkala, že až zas tolik lehký ten krém být opravdu nemusel. Je takový skoro až vodový, absolutně nemastný. Což já obvykle ráda, ale čeho moc… Když ale dorazila horka, propuklo to pravé nadšení. Celé léto byl mým dobrým společníkem na den i noc. S přicházejícím podzimem se s ním ale raději opět na čas rozloučím a nejspíš vyzkouším variantu Riche. 


Co se týče očního krému, nedávno jsem používala Garnier Essentials, ale vždy mě po chvíli začaly štípat oči. Po nějaké době jsem to s ním vzdala, letěl pryč a já vybírala nový. Z drogerky jsem raději po zkušenosti s Garnierem nechtěla a přece jen už mám taky nějaký věk, kdy by se mělo začít s prevencí :D, tak jsem sháněla a vybírala, až nakonec, s přihlédnutím k ceně, zvítězil Sensibio Eye. Když už mám tu vodu a ten krém, že… :) A vybrala jsem skvěle. Krém mě neštípe (hurá), má příjemnou konzistenci, rychle se vsakuje a je tak nějak celkově fajn. Jen do toho balení není vidět, ani když se prosvítí žárovkou, což je škoda, protože až jednou dojde, bude to rána nečekaná a já nebudu předzásobena pro plynulé pokračování :). 


A protože, zrovna když jsem si šla pro „očák“ - jak mu říkal pan prodavač, měli v akci sadu Séra s mým Hydrabio Légére za velmi výhodnou cenu, tak se nedalo odolat, znáte to ;) Sérum je ovšem zatím jediný Biodermí produkt který už si znovu určitě nekoupím. Už při prvním nanášení, aniž bych si četla složení, jsem usoudila, že konzistence je taková divná… taková dost silikonová. A tak jsem šla hledat krabičku a opravdu se v něm nachází hromádka různých silikonů. Abych se přiznala, normálně mě složení nijak zvlášť nebere, ale tady je to opravdu poznat už bez čtení krabičky. Sérum používám občasně a není mi příliš příjemné. Nezavrhla jsem ho sice úplně, ale nejspíš mi vydrží na stolku hodně dlouho… 

Zleva: Sensibio Eye, Hydrabio Légére, Hydrabio Sérum
Složení
V plánu mám sadu doplnit ještě minimálně čistí pěnou Hydrabio Mousse, tak se tu časem určitě objeví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!