pátek 16. srpna 2013

Anthelios



Na začátku léta jsem sháněla něco, po čem můj obličej po odchodu z pláže nebude ještě dlouhou dobu červený a flekatý.

Dříve jsem používala dětskou padesátku od Nivei. Na tělo je dobrá, ale na obličej se nehodí. Moje pleť byla po jejím použití mastná, lesklá a následně se občas objevil i pupínek. Ani zmíněnému červenému obličeji jsem se zcela nevyhnula. Spálená kůže asi nebyla, ale podrážděná určitě ano.

Hledala jsem něco hodně lehkého s vysokým faktorem. Můj výběr padl na novinku od La Roche-Posay – Anthelios 50+. Než jsem jej sehnala, musela jsem oběhnout pár lékáren, často byl vyprodaný.



U moře jsem ho zatím neměla šanci vyzkoušet, ale extrémně vysoké teploty v posledních dnech byly myslím dostatečným zatěžkávacím testem. Jaký tedy je? Po návratu z pláže jsem měla normální barvu! Po červeném flekatém obličeji ani památka, hurá! Svůj účel ochrany proti slunci plní tedy skvěle. Obličej zůstal příjemně matný, bez prasátek odrážejících se do okolí. Ale – jeho konzistenci bych si ideálně představovala méně hutnou, lehčí. Navíc po rozetření zůstává na pleti jemný bílý nádech – jako po přepudrování hodně světlým pudrem. Myslím, že milovnice snědé pleti z tohoto faktu nebudou příliš odvázané.

 Pro běžné nošení do práce ve městě jsem ho smíchala s hydratačním krémem od Biodermy. Krém se jakoby rozředil a lépe se nanášel. Jistě to ale snížilo i jeho ochrannou funkci, takže na slunění nedoporučuji. Taky jsem ho zkoušela smíchat s BB od Lorealu, který je na mě trochu tmavý, ale výsledek nebyl ideální. 

 


 Zdá se mi, že krém trošku vysušuje, takže pokud máte suchou pleť, byla bych opatrnější.

Celkově jsem s krémem docela spokojená, funguje dokonale proti slunci a to je hlavní. Přesto se příště nejspíš zkusím podívat po něčem s lehčí konzistencí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!